Obniż składki na ubezpieczenie samochodu

0
637

Ubezpieczenie samochodu jest bez wątpienia jedną z najkosztowniejszych części motoryzacji. Możesz jednak zaoszczędzić na ubezpieczeniu samochodu, przestrzegając kilku prostych zasad i kierując się zdrowym rozsądkiem. Oto tylko niektóre sposoby obniżenia składek na ubezpieczenie komunikacyjne.

Zanim kupisz nowy lub używany samochód, sprawdź, która to grupa ubezpieczeniowa – im niższa, tym lepsza – i ceny składek ubezpieczeniowych. Ubezpieczenie będzie oparte na koszcie samochodu, jego historii bezpieczeństwa i ryzyku kradzieży, które towarzyszy modelowi. Możesz być zaskoczony, jak bardzo składki mogą się różnić, po prostu posiadając samochód w wyższej grupie ubezpieczeniowej.

Najważniejszym punktem – oprócz zakupu samochodu w niskiej grupie ubezpieczeniowej – aby zaoszczędzić trochę pieniędzy, jest zakup ubezpieczenia komunikacyjnego. Po prostu robiąc zakupy, możesz zaoszczędzić sporo pieniędzy. Ceny różnią się znacznie w zależności od firmy, dlatego w twoim najlepszym interesie jest uzyskanie co najmniej trzech ofert, najlepiej więcej.

Możesz to zrobić online, szybko i łatwo.

Jeśli twój samochód jest starszym pojazdem, zastanów się nad zmniejszeniem rodzaju ubezpieczenia, które masz na niego. Jeśli jest wart mniej niż 4000 funtów, może po prostu ubezpieczyć go jako podmiot zewnętrzny, ogień i kradzież zamiast pełnego ubezpieczenia. Doprowadzi to do tańszych składek.

Niektóre firmy oferują zniżki kierowcom, którzy utrzymują swój przebieg na niższym poziomie. Jeśli nie używasz dużo samochodu, zastanów się, czy nie pójść z taką firmą.

Jeśli nie masz premii od roszczeń, otrzymasz zniżkę. A jeśli wziąłeś obszerne lub zaawansowane lekcje jazdy, zapytaj o obniżki z tego powodu. Wiele firm oferuje tańsze składki dla osób z doskonałymi rekordami nurkowania lub dodatkowymi kwalifikacjami motorycznymi.

______________________________________________________________________
ARTYKUŁ SPONSOROWANY | Drogi czytelniku powyższy artykuł może być materiałem reklamowym (artykułem sponsorowanym), który został napisany lub zlecony przez reklamodawcę.